reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Jaroš

Martin Jaroš

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V prvom rade človek - so všetkými chybami sveta a zaroven bez chýb :-)Vyštudoval som na východnom, žijem na strednom a pracujem na západnom Slovensku.Vždy pozitívne mysliaci. Titul z informatiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

BU-BU-BU !!!

Martin Jaroš

BU-BU-BU !!!

V tychto dnoch rezonuje v mediach - okrem inych problemov - aj problem s B.Bystrickou SAD-kou. Pre obyvatelov B.Bystrice je to doslova katastrofa. Trolejbusy zrusili a autobusov jednoducho niet... Ale nie to som chcel. Prave ma rozosmial jeden prispevok (na TA3) tykajuci sa tohoto problemu.

  • 5. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 9
Najmocnejsi zakon

Martin Jaroš

Najmocnejsi zakon

Viete, ktory zakon je najmocnejsi ?

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 4
Pri Blaténskom jazere

Martin Jaroš

Pri Blaténskom jazere

Malo kto vie, ze Blaténske jazero je najvacsie jazero v strednej europe (592 stvorcovych km). Donedavna som to nevedel ani ja, ba nevedel som ani to, ze taketo jazero vobec existuje.

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 873x
  • 16
Chuapy, to uz sme v ... ?!

Martin Jaroš

Chuapy, to uz sme v ... ?!

Skutocny pribeh o rannom cestovani vlakom.

  • 11. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 663x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu